לומדים אנגלית בעזרת שירים באנגלית לילדים

לומדים אנגלית בעזרת שירים באנגלית לילדיםשירים לילדים הם דרך מצוינת ללמוד אנגלית וגם פעילות מועילה מנקודת מבט חברתית, שעוזרת לילדים לצבור ביטחון עצמי כשהם מתחילים לזמזם שירי ילדים או להמציא שירים. מורידם לאנגלית מסכימים שמוזיקה לילדים היא אחת הדרכים הטבעיות והכיפיות ביותר ללמוד אנגלית לקטנטנים. באמצעות השיר, הילדים מרגישים מעודדים לשחזר את צלילי השפה האנגלית בהתלהבות ובספונטניות. שירים באנגלית לילדים עוזרים לשפר את ההגייה שלהם, ומעניקים להם דפוס ברור להדגשה במשפט, בקצב או באינטונציה.

להשמיע שירים באנגלית לילדים בכל הזדמנות

ודא שמוזיקה היא חלק מחיי היומיום של הילד! כך, גם המשימות הבלתי נסבלות ביותר יהפכו למהנות יותר עם שיר פשוט. למשל, כשאתה וילדך מסדרים את הבית, האם אתה מאזין לשיר “נקה”? למוזיקה לא רק השפעה חיובית על משימות היומיום, אלא גם מבססת שגרה. לדוגמה, אם תרצו להרגיל את הקטן שלכם לרחצה, אולי תרצו להאזין יחד לשיר האמבט, או אם תרצו להכין אותו לשינה על רקע מרגיע, תוכלו ליהנות ביחד מהיתרונות של סיפורי מוזיקה .
אבל למוזיקה יש לא רק אפקט מרגיע. זה גם יכול להמריץ ולשנות את מצב הרוח שלך. נסו לעשות את שגרת הבוקר שלכם על מוזיקה ותראו שתתעוררו הרבה יותר טוב!

לשמוע שירים באנגלית לילדים ולרקוד ביחד עם הילד

אחד מהנאות החיים הוא לרקוד בחופשיות, אז אל תפספסו את ההזדמנות לתת חופש לתנועות הריקוד האנרגטיות ביותר! הריקוד בשירי ילדים הוא ממריץ גם לגוף וגם ליכולת הביטוי ולכן הוא גורם חשוב בהתפתחות הקטנטנים – ומביא למצב רוח טוב!
אם הצלילים ילוו בתנועות, הקטנים יבינו טוב יותר מוזיקת ​​ילדים באנגלית. כמובן שתנועה היא דרך מצוינת לילדים ללמוד יותר על גופם, וריקוד יעיל ביותר בפיתוח מיומנויות מוטוריות, קואורדינציה ושיווי משקל. בזמן שאתה לומד לבטא, אתה יכול לאמן את השרירים שלך בשירים. שירי ילדים כוללים פעולות רבות הדורשות שימוש בידיים, שיכולות לעורר כישורי כתיבה מוקדמים.

לשיר את השירים באנגלית לילדים ביחד איתם

שיר באנגלית לילדים עוזר לאמן את השפתיים, הלשון והאוזן המוזיקלית כך שיוכלו לשחזר בהצלחה שפה זרה. לא רק שיהיה כיף מאוד לשיר ביחד, אלא שכך ילדכם ירגיש מעורב יותר בפעילות הקולקטיבית הזו. היה הראשון להתחיל לשיר מוזיקת ​​ילדים באנגלית. לא חייבים קול של מלאך, ילדים הם הקהל הכי מתירני בכל מקרה!
ככל שהוא צובר ביטחון ביכולותיו המוזיקליות, בהחלט ייתכן שתעודדו אותו לבצע שיר ילדים באנגלית מול קהל קטן, כמו המשפחה. אם הוא ביישן, נסו להקליט אותו, והוא יוכל להאזין לו מתי שהוא רוצה!

להשתמש בצעצועים כלי הנגינה

צעצועים כלי הנגינה והצלילים השונים שתוכלו להפיק על ידי משחק בהם יעניקו לכם ולילדכם חוויה שתשמח גם את חוש המישוש וגם את שאר החושים. חקר באמצעות משחק והתנסות אישית מושלמת לפיתוח מיומנויות שמיעה, כמו גם לקואורדינציה חזותית או חוש קצבי. מה דעתך לבנות כלי נגינה משלך? כלי הקשה, קל ליצור בבית ומהווים נקודת התחלה יעילה ביותר. חפשו פח מחזור מתאים, בקבוק פלסטיק או סיר פלסטיק, שאותו תוכלו למלא אחר כך בפסטה, ירקות או אורז. (אתה יכול לתת לקטנה לבחור מה לשים בפנים!)

מאת: ד. ברון (מורה לאנגלית)

דרגו את שיר
[Total: 2 Average: 4.5]