שירים לילדים הם שפה אוניברסלית

שירים לילדים הם שפה אוניברסליתשירים לילדים משנים בדרך כלל את האופן שבו הילדים שלך מבין את העולם שבחוץ. מעל הכל, אבל על זה נדבר מאוחר יותר, כאשר הילד מבין את יכולתו לנגן בכלי, ההערכה העצמית שלו עולה ויש לו יותר ביטחון, וזה מאוד עדין, במיוחד בגיל ההתבגרות.
מוזיקה עוזרת לילדים להשתלב טוב יותר מנקודת מבט חברתית: שיר לילידם הוא שפה שכולם יכולים להבין אותה ה, יכול לקרב אנשים, ללא קשר לתרבות, הקשר או עקרונות אישיים. תן לילדך הזדמנות להכיר חברים בקלות רבה יותר ולבנות קשרים קרובים עם אחרים.

מוזיקה מלמדת את הילד סבלנות והתמדה

האם תהיתם פעם מדוע ילדכם לומד מוזיקה מאז בית הספר היסודי? דיסציפלינות אמנותיות חשובות כמו אלו אמיתיות או האנושיות. הנה הסיבה: מוזיקה לילדים מגרה את אותו אזור במוח שתומך בקריאה, מתמטיקה והתפתחות רגשית – הנה טיעון חזק למתן שיעורי מוזיקה לילדים שלך.
זאת ועוד, על ידי הפעלת סבלנות בתגמול על מאמץ מוזיקלי והתמדה, הילדים נהנים מלימוד מהנה וייחודי. עם זמן ועבודה קשה, מוזיקה יכולה להפוך בקלות לדרך חיים.

מוזיקה מזמנת הרפיה ושחרור

באמצעות מוזיקה, ילדים יכולים לבטא את עצמם, לבטא את רגשותיהם טוב יותר, וגם להירגע. שירים לילדים נבחרים היטב יכולים לתת משמעות לעולם הסובב אותך. באמצעות מוזיקה, ילדכם יכול להירגע וליהנות משירה וריקוד. התוצאה הסופית? אושר. מוזיקה צריכה להיות חלק מהחיים שלך. זה יעורר היבטים אחרים בהתפתחות שלו.

איך לפתח את קשר בין מוזיקה לילד?

הנה כמה דרכים שיכולים לעזור כדי לקרב כמה שיותר את המוזיקה לילד שלך:

• לשיר אותם לפני השינה, בנוסף לקריאת סיפורים
• להשתמש בערכת קריוקי
• ללמד את הילד שירים על שגרת היום – והוא יזכור אותם לעד
ללכת עם הילד לקונצרטים
• לקנות לילד כלי נגינה קטנים: תיבת נגינה, קסילופון וכו’.

מאת: קרן א.

דרגו את שיר
[Total: 2 Average: 5]