שירי ערש לילדים

שירי ערש לילדיםשירי ערש לילדים, הם שירים מרגיעים שאנשים ברחבי העולם משתמשים בהם במשך מאות שנים כדי להפוך את שנתם של תינוקות ופעוטות למהירה, רגועה ושקטה יותר. שיר ערש לתינוקות נמצאים כמעט בכל תרבות ומושרים בכל שפה.
הקצב האיטי של שירי ערש לילדים מזכיר את פעימות הלב של האם שחשה התינוק לפני הלידה, מה שהופך שירי ערש לילדים לדרך מצוינת לנענע ולהרגיע את התינוק. עם הזמן שירי ערש הפכו להיות מגוונים יותר ויותר, עם המילים המבוצעות בצורה היצירתית ביותר, במקצבים או צלילים רגועים, שמשמחים כל ילד.
באשר לוויסות הרגשות, כנקודת מוצא, שירי ערש לילדים עוזרים מאוד כאשר ילד מוטרד לפני השינה. הגיוני שהורה יחשוב על משהו שיעזור לשלוט ברגשות הללו – הפיכת רגש שלילי, כגון פחד, לרגש חיובי. שירי ערש לילדים יכוה לעורר רגשות מסוימים באמצעות קשרים עצביים ספציפיים. שיר ערש לתינוקות יוצר בהצלחה את האווירה הרגשית הדרושה לשנת לילה טובה.

דרגו את שיר
[Total: 4 Average: 5]

מה אומר המדע על שירי ערש לילדים 

מדעי המוח עומדים מאחורי ההזדמנות לבנות קשרים וקשור להורמון קטן המכונה אוקסיטוצין. אמהות אולי זוכרות שהורמון זה הוא כמו “הורמון התכווצות לידה” או “הורמון הנקה”, אבל הוא מופיע גם בשעות שתינוקת שומעים שירי ערש לילדים ההורמון משתחרר במהלך השירה והוא ידוע כהורמון האהבה. זו הסיבה שזה עוזר לבנות קשרים חזקים יותר במערכת יחסים בין הורים לפעוטות. קשר חזק יותר בין הורה לילד הופך את השיר למצליח יותר בהרדמת ילדכם, מכיוון שהילד נוטה לנוח קלות בנוכחות מישהו שהוא אוהב ומתנדנד.
יש צורך להקים שגרה, כלומר אחרי אמבטיה בערב יגיע רגע של שירי ערש לילדים. ביצוע אותן תנועות כל לילה ולילה עוזר לילד להסתגל מיום אחד למשנהו.

איך שיר ערש לתינוקות יכול לעזור להתפתחות הילד

האירועים הקטנים האלה – בין אם זה אמבטיה חמה או סיפור על ספה נוחה – כולם שולחים אותות למוחו של התינוק שהגיע הזמן ללכת לישון. כאשר הילד מקבל רמזים, הילד יכול לקבל את שעת השינה הרבה יותר בקלות.
באתר שלנו תמצאו שירי ערש לילדים  רבים הכוללים שירים שונים שתוכלו ללמוד ולשיר לילדכם או אפילו ללמוד ביחד, חשוב לזכור שמדובר בשירים חינוכיים, יפים, אמיתיים, מה שעוזר בעיקר להתפתחות הקטן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן